onsdag 11 januari 2012

scream of the night.

brukar ni drömma mardrömmar? jag drömde mest mardrömmar som liten. nu vid senare ålder trots skräckfilmer och andra saker som påverkar drömmar, så drömmer jag så gott som aldrig mardrömmar i dagens läge, förutom inatt.

jag vaknade av att peter väckte mig och det fick mig att sluta skrika. jag skrek alltså, mitt i natten, i sömnen. när jag vaknade hade jag tårar i hela ansiktet och kände mig helt förstörd. hemskt såklart. upp mitt i natten och torka tårar från en dröm. drömmen var att min mamma dog, det enda som kanske skulle få mig att leva vidare när det väl händer, vilket det någon gång kommer att göra är peters stöd.
problemet var dock att han orsakade mammas död medvetet i drömmen.

jag skyller allt på att jag såg på cujo igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar