tisdag 8 maj 2012

Size me.

Å, jag måste bara få tycka till lite grann. Det är sällan jag är inne och läser Kissies blogg, men nu hittade jag ett inlägg om Blondinbella som jag faktiskt läste. Hur kan man vara så enormt elak och trycka ner andra människor för att tjäna pengar? För det är ju precis det hon gör, spekulerar i vad som kan skapa rubriker.

"Blondinbella är en jättebra förebild när det gäller affärer osv, men inte kroppsmässigt. Man ska hålla sig till det man är bäst på, för hon är en hemsk förebild när det gäller hennes kropp. Hon är överviktig och ingen kan må bra av att bära runt på all den där vikten.
Kolla bara på hennes knän, henne stackarns ben ser ut att gå av på mitten snart av all vikt." 



Jag tror att jag som er har ögon, och ser en normal kropp med lite hull och kvinnliga former på Bellas kropp. Varför hoppar tjejer på varandra? Jag är så trött på alla elakheter, i riktiga livet, i bloggvärlden och överallt. Vuxna människor, läs tjejer, som inte kan bete sig är så oerhört ocharmigt så det är äckligt.

Så. Nu har jag tyckt till.

1 kommentar: