måndag 10 september 2012

10 saker ni kanske inte visste om mig.

Jag ska med göra en sån där 10 saker lista, bara för att.

1. Jag kan inte sova om det inte är mörkt och helt tyst i rummet. Ibland när jag sovit borta hos vänner har jag gömt köksklockan i ett skåp för att jag inte ska höra tickandet.
2. Jag hatar gröna ärtor!
3. Jag tycker att Bam Margera är snyggare än Brad Pitt. 
4. Jag klippte av mig mitt hår i trots när jag var liten. Det slutade med att jag fick gå akut till frisören, då var jag inte populär hos mamma.
5. Jag börjar oftast gråta om ett djur dör i en film.
6. Jag äter alltid upp dom sista chipsen i påsen med sked, för att jag tycker det är mycket godare. 
7. Jag är allergisk mot badkulor.
8. Jag har alltid mina tånaglar målade året runt. Får panik om dom är omålade.
9. Jag har ett enormt kryddbehov och sug efter kryddor ibland. Jag kan äta upp en halv gurka i skivor med grillkrydda på för att bli tillfredsställd. 
10. Jag hatade kläder/mode/stil fram till sen tonår.

1 kommentar:

  1. Ja det var Piff o Puff som gällde och gärna gamla kläder :-) minns mamman din

    SvaraRadera