onsdag 2 februari 2011

åh.

var precis ute och tog min godnattcigarett och såg vattendropparna falla. ju mer det regnar desto mer snö försvinner det och ju mer snö det försvinner från vår trädgård desto mer kommer vi ihåg all bråte och plankor som ligger begravda därunder.
jag vill att snön ska vara borta imorgon när jag vaknar. jag vill att solen ska skina och jag vill att någon som har hand om denna byggnaden ska komma och odla gräs så vi slipper öppna ytterdörren och komma ut i en svinstia.

jag känner mig stressad över att det är torsdag imorgon. då ska jag färga håret och boka resa. på fredag ska jag jobba och efter det ska vi till my och morgan på middag.
på lördag fyller emelie år så då ska jag dit på temafest direkt efter arbetspasset och på söndag kommer jag antagligen vara för bakfull för att orka göra någonting vettigt, som att måla klart min hylla.
någonstans mitt i denna process måste jag boka in och göra en synundersökning på synsam för jag tror jag måste köpa glajjor.
därmed,
godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar