tisdag 20 november 2012

Men jag är ju ett flockdjur.

Min blogg har inte varit så aktiv och bjudit på intressanta bilder eller läsning på ett tag nu. Det kommer inte det här inlägget heller att göra. Jag gör liksom inte så mycket annat om dagarna än att plugga just nu. Ibland känner jag mig helt isolerad från omvärlden, okej inte så men ni förstår. För att vara en väldigt social människa är det pain för mig att sitta hemma om kvällarna och plugga.

Tre veckor kvar, tre veckor kvar, tre veckor kvar. Höjer jag inte alla ämnen till A blir jag förbannad. Jag kan acceptera ett B. Det här så kallade komvux/studentlivet får mig att tappa sugen på att blogga och att över huvudtaget ha en blogg. Känner liksom att jag är färdigbloggad. What to do, what to do?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar