onsdag 31 oktober 2012

Fifty shades of Grey.

Det finns väl nästan ingen vid det här laget som inte hört talas om Fifty shades of Grey/Femtio nyanser av honom? Hela världen verkar läsa snusk så det gjorde jag med. Jag tycker att de som säger att det enbart är en porrtrilogi överdriver en del, visst finns det med men det är ändå en djup historia. Har du inte läst den, läs den!

Boken kommer att filmatiseras och det ryktas om att den kommer att komma ut redan nästa år. Jag hamnade på youtube och såg att många fans har gjort egna trailers om vem dom tror kommer att få rollen som Grey. En del tror och påstår sig ha hört att det är Ian Somerhalder, andra tror att det blir Matt Bomer. Hur som helst ska det bli intressant att se vem som vågar sig på rollen!


3 kommentarer:

  1. Jag läser den första boken just nu. Jag får ta lite paus ibland för det blir lite too much. Jag är verkligen inte pryd på något sätt, men hey jag blir helt rosig om kinderna!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Jag känner igen mig Cilla, blev lite chockad i första boken. Det lämnas ju inte direkt så mycket åt fantasin, men vilken kärlekshistoria! Är inne på andra boken nu, rekommenderar den starkt, nästan bättre är första. Den andra boken har ett mer djup.

    SvaraRadera