onsdag 18 juli 2012

Random.

  1. Vad äter du helst till frukost?
Äggröra, yoghurt med färska jordgubbar och passionsfrukt och en smörgås med Lönnebergaskinka, ost och gurka och en kopp kaffe.
 2. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Svart utan tvekan, min garderob består tyvärr nästan bara av svart. Alltid en säker outfit. 
3. Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i för resten av livet?
Jag tror inte att jag har varit i min perfekta stad än men Los Angeles, New York eller någonstans i Skåne skulle det nog bli. 
4. Vilket sällskapsspel är du bäst på?
Jag är nog bäst på tur-spel om man får säga så, Chicago eller andra kortspel. 
5. Vilket yrke skulle du aldrig kunna ha?
Tandläkare utan tvekan. Jag skulle bokstavligt talat fall ihop och dö om någon kom in efter en olycka med tänderna överallt där dom inte skulle vara i munnen. 
6. Vad står på din shoppinglista till hösten?
Tjocka stickade tröjor, snygga kängor och en ny kappa. 
7. Om du skulle skaffa dig en ny hobby, vad skulle det bli?
Hästar tror jag, jag har alltid drömt om att kunna rida barbacka på öppna ängar.
8. Om du kunde gå tillbaka till dig själv som yngre och förändra något, vad skulle det vara?
Jag skulle ha valt en annan linje på gymnasiet och gett allt. 
9. Hur många kuddar har du i sängen?
Fem varav fyra är mina :)
10. Vilken är din favoritglass?
Magnum vit. 
11. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Jag skulle ta körkort, resa och spara till mitt drömhem. 
12. Vill du ha barn?
Absolut, längre fram i livet. 
13. Föredrar du havet eller pool?
Havet! 
14. Vad var du rädd för när du var liten?
Åskan och Jultomten. 
15. Vilka länder har du besökt?
Spanien, Gran Canaria, Turkiet, Rhodos och Egypten. 
16. Har du piercing eller tatuering?
Flera hål i öronen och en tatuering i början på ryggraden. Ska göra två till i höst. 
17. Föredrar du att vara singel eller i ett förhållande?
I ett förhållande utan tvekan.
18. Har du fått hjärtat krossat någon gång?
Flera gånger.
19. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Varierande, mycket businesslook eller bohemiskt.
20. Nästa stora köp?
Förhoppningsvis en fransk bulldog till nästa sommar. 
21. Vad består din nota helst av när du äter på restaurang?
Något gott vitt vin, en klassisk förrätt och någon god köttbit.
22. Vilket är ditt drömresemål?
Jag har många, bland annat Australien, Indien och en bilresa runt i USA.
23. Vad gör du helst en ledig fredagskväll?
Antingen lagar jag någon god mat hemma med pojkvännen och ser på någon bra film eller så går jag ut och dansar med kompisar.
24. Lider du av något beroende?
Jag är tyvärr rökare och sen är jag nog lite för beroende av att köpa kläder så fort något lockar.
25. Är du en morgon eller nattmänniska?
Definitivt nattmänniska. 
26. Har du någon fobi?
Jag är livrädd för stora spindlar, getingar och kackerlackor.
27. Finns det någonting du absolut inte kan äta?
Lutfisk, gröna ärtor och rotmos kommer jag nog aldrig lära mig att tycka om.
28. Vilka två artister skulle du helst vilja se live?
Svårt, Lady Gaga och Robbie Williams kanske.
29. Har nu någon gång kysst någon av motsatta könet?
Ja, på fester när jag var yngre. 
30. Hur vill du att ditt liv ser ut om fem år?
Om fem år skulle jag helst vilja vara färdigutbildad och ha ett arbete jag trivs med, hus och ett barn på gång med min nuvarande pojkvän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar