torsdag 27 januari 2011

bättre.

jag kan glatt meddela att vi är på bättringsvägen. dock fortfarande utmattade men herregud vad hungriga vi är. efter att inte ha ätit nästan någonting på nästan tre dagar förstår jag inte hur en del klarar sig på små soppdieter om dagarna? jag bara längtar efter att ta ut laxen från ugnen och få tugga i mig den.
vi har varit och handlat lite idag med angelica som sällskap för att få oss lite frisk luft. (det finns baconchips i godisskåpet som väntar på mig när magen mår bättre)

typiskt dock att när man är sjuk ringer arbetsgivarna efter varandra och vill att man ska jobba. jag avskyr att neka jobb och har fortfarande lite ångest över pengarna jag gått miste om. blir hemma imorgon med, tanken var att vi skulle äta middag hemma hos my och morgan men riskerar inte att vi blir dåliga eller att vi smittar någon annan.
förhoppningsvis kan vi fira vår sexårsdag på lördag, och peters paket jag beställt har kommit. han kommer att bli sååå glad, plutten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar